2010. március 31., szerda

Nem tudom, ti hogy vagytok vele,
de az én kedvenc részem a Berrics
videókban a Unified, és a BANGIN!.
A Unified videók különböző skate
shopokat mutat be szerte Amerikában.
A shop története, miért jött létre,
és egyéb ilyen tudnivalók az illető
boltról. Imádom.
Talán nekünk is csinálnunk kéne a
helyi boltokról, hogy majd egyszer
visszanézve mosolyogjunk egyet azon,
hogy milyen is volt a helyzet még
annak idején. Reméljük akkor már
nem szenvedünk parkhiányban, és az
akkori generációk már egy jobb
környezetben, és elfogadásban
gördeszkázhatnak.
Nekem ez a bolt kimondottan tetszik.
Mindig is egy olyan típus voltam, aki
szeret egy gördeszkás boltba bemenni.
Szeretem a kuckós boltok hangulatát.
A friss lapok, a zsírúj cipők talpának
szagát, és annak a jellegzetes nagy
tekercsnek a kinézetét. Van, hogy
egy fillérem sincs, amikor egy ilyen
boltba bemegyek, csak egyszerűen
váltani akarok pár szót az eladóval,
újra és újra megnézni a lapokat,
rákérdezni, hogy jött-e új cucc,
és csak úgy egyszerűen ott lenni.
De lehet, hogy ez csak én vagyok.
Mind1 :D. Nézzétek meg.!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése