2009. december 29., kedd

Nos ennek a videónak van egy kis története. :D
a helyzet az volt, hogy a Kandiához közel deszkázgattunk, Balázs mutatott nekünk egy helyet, ahol ő szokott gyakorolni. A hely nagyon tetszett, ez volt ez első hely,ahol elővettem a kamerámat, és lencsevégre kaptam pár képsorozatot. Elég jók lettek. Ott talán Zoli Ollie-Nosemanualja és Balázs Kickflip-Manuálja volt az ász trükk. Aztán szépen lassan haladtunk tovább, és a srácok betértek egy pékségbe ( Szivárvány Pékség ) egy kis kávéért és egy szelet pizzáért. És ahogyan én utólaj hallottam a történetet, nem tudom pontosan mi zajlott le bent, de csak azt láttam, hogy a többiek nem kávét szürcsölgetnek és pizzát majszolgatnak, hanem lazán nyomják a trükköket a PÉKSÉG KELLŐS KÖZEPÉN...
Na, gondoltam, ezt már nem hagyom ki és én is bementem. A tulajdonos pár csak mosolyogva nézett minket, és úgy tettek, mintha semmi nem történt volna. Szinte nem jött hogy elhiggyem a helyzetet :D
De mind egy szálig igaz volt. Szórakoztunk, kipróbáltuk Debrecen legjobb ( és legjobban ellátott) mostantóli deszkás fedett helyét. [ No persze nem kell ezután mindenkinek ide jönnie deszkázni.]
A kamera a kezemből vette a bent történteket, szóval minderre bizonyíték van xD
Az egész nap mókás volt : ) Azután átmentünk a templomhoz, onnan pedig az Elektro Worldhöz, ahol szintén jó felvételeket csináltunk.
De nem is ragoznám tovább: 2009. december 28. A LEGJOBB DESZKÁS NAPOM EDDIG!!!!!
Csekkold azért a vidit is! És ha nem olvastad el, szégyeld magad : (

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése