2009. október 22., csütörtök

M. Erik egy nagyon gyorsan fejlődő debreceni deszkás-palánta. Nem nagyon láttam még olyan skatert, aki 3-4 hónap után tolta a kick és heel flippet, és rá fél hónapra a varialkick is a trükktárában volt.
Kihasználtam az alkalmat, és készítettem egy kis interjút, hogy ti is jobban megismerjétek ;)

zöld--> Lóri sárga--> Erik

Mikor, és hol születtél?
1995. május 4-én , Debrecenben.
Mióta deszkázol?
5 hónapja tetszett meg igazából ez a sportág és azóta űzöm :D
Minden úgy kezdődött, mint más deszkásoknál? ( nehézkes út az ollieig, onnan minden gördül?)
Eleinte alig tudtam ráállni a deszkára, de már belejöttem.
Mi a legnehezebb trükk amit tolsz, és mi lesz a következő?
A legnehezebb eddig szerintem a bs. flip volt és a varial heelflipet gyakorolgatom
Értem. Kedvenc trükk?
Egyértelműen a kickflip.
És mit szeretsz deszkázáson belül a legjobban csinálni? ( trükkök, grind...?)
Hát inkább a talajtrükköket kedvelem, de a szintezés is vonz.
Mi a kedvenc spotod, és mi lenne számodra az álom spot?
A kedvenc az az Egyetem előtti placc, az álom spot az egy négyes lépcső csúszható oldalakkal és egy kidobó az aljában.
Ki a példaképed?
Úgy igazából nincs példaképem, az összes profi deszkást nagyon bírom
: )
Vágom :D És mi a véleményed a magyarországi deszkázásról?
Fejlődőben van , hála Istennek egyre több skateparkot építenek a városok és a skaterek is egyre fejlődnek.
Értem. És milyen zenét hallgatsz deszkázáshoz?
Általában metalra deszkázok, de van olyan amikor csak szimpla rock zenére.
Az jó ; ) Egy utolsó kérdés. Mi a mottód, vagy mi az a mondat , ami bíztat?
Ha egy trükk nem sikerül ne add fel, lehet hogy nem most de majd biztos sikerülni fog!
Kösz :D Örültem, hogy szántál rám egy kis időt :D
Nincs mit! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése